vrijdag 8 november 2013

Maybelline Babylips

Deze blog is veranderd van naam en locatie, en deze pagina wordt dus binnenkort verwijdert. Vanaf nu kunnen jullie deze post en al mijn nieuwe posts lezen op barelypink.be . Hope to see you there! 



Yes! Yes! Yes! Eeeiiiiindelijk heb ik ze! De alom populaire Baby Lips van Maybelline



Ik moest en zou ze hebben! Deze lipbalsems veroverden eerst Amerika en Azië zouden nu ook te koop zijn in Nederland en België. Maar na eindeloos en tevergeefs zoeken naar deze Baby Lips in alle winkels waar ze Maybelline producten verkochten had ik het eigenlijk een beetje opgegeven. Nergens te vinden. Althans in mijn omgeving niet. Tot ik op bol.com aan het zoeken was naar een dvd en ik tot mijn verbazing zag dat ze ook cosmetica en dergelijke verkochten op deze webshop. Razendsnel tikte ik in het zoekveld "baby lips" in en zo'n kleine 10 minuten later had ik deze 5 babies al besteld! Euhm...ja... alle vijf want ik kon niet kiezen, en voor de prijs van €3,99 per stuk kon ik er niet aan weerstaan. En zoals beloofd werden ze de dag erop reeds geleverd. Driewerf hoera voor bol.com!

Deze balsems zijn niet zomaar balsems die gewoon je lippen soepel houden en meer niet. Neen, deze balsems zijn verrijkt met heel wat hydraterende, voedende en verzachtende ingrediënten zoals, honing, sheabutter, aloë vera en een heleboel vitamines. Bovendien beschermen ze je lippen tegen schadelijke UV-stralen met SPF 20. En ze zijn ook goed voor je humeur tijdens deze depri herfstdagen want je wordt simpelweg vrolijk door naar deze leuke kleurrijke verpakkingen te kijken. 

Je kunt deze must have balsems krijgen in 5 verschillende kleuren en geuren.

De gele Intense Care met kers en amandelgeur.


Deze maakt je lippen suuuuper zacht. Dat doen ze allemaal wel, maar deze het meeste van al. Als je je lippen al wat verwaarloosd hebt en ze zijn reeds droog en kapot, lost deze baby het wel weer op.


De groene Mint Fresh met...duuuuh... muntgeur.


Deze is misschien wel de meest speciale van de 5. Van zodra je deze op je lippen doet voel je onmiddelijk het frisse effect van de munt en beginnen je lippen te tintelen. Zalig!

De blauwe Hydrate met citroen en basilicum geur.


Last van droge lippen? Smeren maar! De citrusfans onder ons zullen heeeelemaal gek zijn van deze balsem. 

En als je dacht dat het niet beter kon dan leuke verpakkingen, effectieve werking en lekkere geurtjes, dan heb je het mis. De volgende twee Baby Lips geven ook nog eens een leuk kleurtje af!


De roze Pink Punch met passievruchten geur en een roze kleurtje.


En de rode Cherry Me met kersengeur en een rood kleurtje




Deze twee ruiken heerlijk fruitig, maken je lippen lekker zacht en geven subtiel een erg leuk kleurtje aan je lippen. What more do you need? 

 Sooooo, welke Baby Lips spreekt jullie het meeste aan?


Geen opmerkingen: