dinsdag 17 september 2013

Benefit: The Pretty Committee

Deze blog is veranderd van naam en locatie, en deze pagina wordt dus binnenkort verwijdert. Vanaf nu kunnen jullie deze post en al mijn nieuwe posts lezen op barelypink.be . Hope to see you there! 


Get ready for some enthusiastic blogging, want over deze aankoop ben ik helemaal wild! 



Deze set van Benefit, genaamd The Pretty Committee, kocht ik in het vliegtuig van Ryanair op de terugreis van Italië voor slechts €38. Nu denk je waarschijnlijk, waarom zou je nu in godsnaam zoiets kopen op een vliegtuig? Nou... Ik had het al zien staan in de catalogus (waar ze je de hele tijd mee lastig vallen tijdens de vlucht) tijdens de heenreis maar toen dacht ik ook "no way dat ik een koopje kan doen op een vliegtuig", en besloot ik eerst in Italië zelf eens te kijken of ik het nergens anders vond. En inderdaad, hetzelfde setje stond bij Sephora te koop, maar dan wel voor €49, en één dag later was het reeds uitverkocht, dus had ik al niet veel keuze meer. Op de terugreis keek ik al uit naar het moment dat ze me zouden komen lastig vallen met hun catalogus om te vragen of ze het setje nog in voorraad hadden, en voor één keer had ik geluk! En wat voor geluk... Even snel berekend via de webshop van Sephora zou het €105 kosten moest je deze producten afzonderlijk kopen. Geen wonder dat ik zo enthousiast ben over deze aankoop dus! 


Maar goed, nu zijn jullie nog steeds nieuwsgierig naar wat dit setje precies inhoudt. Wel, het bevat eerst en vooral het doorzichtige toilettasje waar de producten inzitten, heel handig om in te grabbelen omdat je ziet wat precies waar zit. Dan hebben we de full size Bella Bamba Blush.


Deze prachtige blush heeft me helemaal over de streep getrokken om het setje te kopen. Ik had er al verschillende reviews over gelezen, en niks dan lof. En terecht! Het is een roze, beetje watermeloenkleurige blush met een super mooie glans. Hij zit in een schattige verpakking, zoals alle Benefit producten trouwens, met een spiegeltje en een bijhorend borsteltje. Deze blush geeft je wangen een mooie gezonde blos met een klein "shimmery" effect, die er natuurlijk uitziet en past bij elke look. Ik heb dan ook geen andere blush meer gebruikt sinds ik deze heb, en het ziet er naar uit dat ik er nog lang van zal kunnen genieten want je hebt er erg weinig van nodig.

Het full size Eye Bright Crayon Eclat is een product dat ik apart waarschijnlijk zelf nooit zou gekocht hebben, maar nu ik het in mijn bezit heb ben ik er heeeeel erg blij mee!





















Het is een lichtroze potlood dat dient als highlighter voor je ogen. Je kan het in zowel je binnenste als buitenste ooghoek aanbrengen en een beetje blenden met je vingertoppen om een "wakker" effect te bekomen, maar je kan het bijvoorbeeld ook onder je wenkbrauw gebruiken als highlighter of om een lijntje in je onderste ooglid aan te brengen zodat je oog groter lijkt. Met andere woorden, een heel veelzijdig potloodje dat op een of andere manier iedereen wel iets te bieden heeft. Want we hebben allemaal wel zo'n dagen dat we er niet zo uitgerust uitzien, niet waar?

Deze High Beam Enlumineur Liquide is het enige product uit de set dat niet full size is, maar een deluxe staaltje (maar ook groot genoeg).



Het is een vloeibare highlighter met penseeltje die je dagelijkse make-up look helemaal af maakt. Na je blush een streepje High Beam vervagen op je jukbeenderen, of net erboven, onder je wenkbrauwen, of zelfs op je neusbrug en je ziet er helemaal stralend uit. Je hebt er ook helemaal niet veel van nodig, dus dit deluxe staaltje zal voorlopig zeker voldoende zijn.

En last but certainly not least, de Stay Don't Stray.


 
















Het is een primer voor oogschaduw en concealer, maar ik vind dat hij als concealer op zich al prima werkt. Ik breng hem aan op mijn bovenste ooglid, en onder mijn ogen, en dan heb ik eigenlijk al geen concealer meer nodig om mijn panda oogjes te verbergen. Je oogschaduw komt er ook heel mooi en duidelijk op uit, en blijft ook effectief de hele dag zitten waar hij moet zitten, evenals je eyeliner. Gewoonweg super dus! 

Zo, hopelijk zijn jullie niet te jaloers over mijn fantastisch koopje! Hier heb je de website van Benefit voor als jullie meer te weten willen komen over het merk zelf. Snuffel er zeker eens rond, want de site zelf is ook heel erg cute. 

Heb jij ook al Benefit producten gebruikt, en wat vind je er van? Of gelijkaardige producten van een ander merk? Laat het zeker eens weten in een comment, en aarzel ook zeker niet als je verdere vragen hebt!


Geen opmerkingen: