vrijdag 27 september 2013

Review: Maybelline The Falsies Big Eyes Mascara

Deze blog is veranderd van naam en locatie, en deze pagina wordt dus binnenkort verwijdert. Vanaf nu kunnen jullie deze post en al mijn nieuwe posts lezen op barelypink.be . Hope to see you there! 


Ik zweer bij Maybelline mascara's, en dan vooral The Falsies! Ik vind dit zo'n ongelooflijk goede mascara's en ze zien er ook altijd heel leuk uit. Maybelline lanceert om de zoveel tijd wel weer een nieuwe mascara en daarom kies ik ook elke keer een andere. Telkens als mijn mascara op is kijk ik er al weer naar uit om een nieuwe te gaan kiezen. En net nu mijn Falsies Flared (lees: waar ik ook heel tevreden over ben) zo goed als op/onbruikbaar is komt Maybelline alweer voor de dag met een nieuwe Falsies mascara: The Falsies Big Eyes.



Misschien is het enkelen onder jullie ook al opgevallen, maar er staat inderdaad nergens op deze mascara vermeld dat het een "the Falsies" mascara is. Wat heel bizar is, want als je deze mascara opzoekt op het internet staat dit wel overal op de mascara's en de verpakkingen... very weird! Ik kocht deze gewoon bij Kruidvat, niet in een verdacht klein buurtwinkeltje ofzo, dus zou echt niet weten hoe dit komt. Misschien vraag ik het wel eens bij Maybelline zelf...
Nouja, genoeg geleuter!

Deze mascara heeft twee borsteltjes. Een spiraalvormige voor je bovenste wimpers:


En een heel fijntje voor je onderste wimpers:



Ik citeer eventjes de verpakking: "Ons tweezijdig borsteltje voor een intens volume dat je blik opent
1. Borsteltje voor de bovenste wimpers: duwt de wimpers omhoog en waaiert ze uit.
2. Mini-borsteltje voor de onderste wimpers: bereikt en omhult zelfs de kleinste wimperhaartjes."

Let's see! Dit is mijn oog zonder mascara:



Ik heb wel al wat oogschaduw op (mijn goudkleurige en donkerbruine oogschaduw van KIKO die je terug kan vinden in deze shoplog). En zoals je wel kunt zien heb ik heel weinig en ook nog eens korte, niet-krullende wimpers, *** dus! Zonder mascara zie ik er een beetje triestig en ziekelijk uit vind ik zelf, dus zonder ga ik nooit het huis uit. Op mijn onderste wimpers doe ik echter bijna nooit mascara omdat ik dit wat prutsen vind met die dikke borstels en meestal hangt er meer mascara onder mijn oog dan op mijn onderste wimpertjes. Hopelijk lukt dit met het fijne borsteltje wel...



Ziezo! Veeeeeel beter! De mascara krult duidelijk mijn bovenste wimpers mooi naar boven en waaiert ze mooi uit elkaar, want ik heb een hekel aan mascara's die mijn wimpers aan elkaar doet kleven. Ook mijn onderste wimpertjes kon ik zonder moeite en zonder "smossen" in de verf zetten, ik kon misschien zelfs nog een extra laagje aanbrengen als ik een extra dramatisch effect wou.


Hoera! Dit wordt misschien wel mijn Falsies favoriet!

Wat is jullie favoriete mascara?

Ps: Mijn wenkbrauwen moeten duidelijk dringend geëpileerd worden. En sorry voor de misschien wat creepy foto's, maar zo leek het mij duidelijkst. En liken jullie ook eventjes mijn Facebookpagina? ;-)



Geen opmerkingen: