zondag 22 september 2013

Essence: Get Big Lashes Mascara

Deze blog is veranderd van naam en locatie, en deze pagina wordt dus binnenkort verwijdert. Vanaf nu kunnen jullie deze post en al mijn nieuwe posts lezen op barelypink.be . Hope to see you there! 


Sommige dingen kan ik gewoon niet in de winkel laten liggen omdat ze zó goedkoop zijn. Dat heb ik wel vaker bij Kruidvat en dan meer bepaald bij het Essence standje. 
Dit was weer zo één van die dingen, twee mascaras voor slechts  €2,50 (ongeveer, de exacte prijs weet ik helaas niet meer). Voor dit geld verwacht ik uiteraard niet dat dit de beste mascara zal zijn die ook ooit heb gehad, maar ik ben er gewoon heel erg benieuwd naar.



Laten we beginnen met de Get Big Lashes Triple Black Mascara.


 
















Deze mascara beloofd een "triple black effect, for maximum volume and extremely thick lashes". Het borsteltje is wat gegolfd en is in het midden wat smaller dan aan de uiteinden. Als je het borsteltje uit het flesje haalt hangt er best nog wat overtollig product aan dat je zelf nog even moet afvegen aan de rand van het flesje, anders kan het wel een sticky situation worden denk ik. Hij ziet er niet echt zwarter uit dan andere mascara's op het eerste zicht, maar voor mij is zwart gewoon zwart. Je wimpers krijgen er inderdaad wel extra volume door maar ze kleven precies ook wel sneller aan elkaar. Het is een beetje een "sticky" mascara, en dat vindt niet iedereen even aangenaam. Eigenlijk kan ik niet klagen want deze mascara doet uiteindelijk wel wat hij beloofd.

Eventjes ontschminken en dan de Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara testen.




















Deze mascara beloofd hetzelfde als de vorige maar is dan "smudge- and waterproof". Het borsteltje heeft een fijnere punt en er blijft dan ook enkel daar wat overtollig product hangen als je het uit het flesje haalt. Hij is wat minder sticky dan de andere mascara dus je wimpers blijven niet echt aan elkaar plakken, good, en hij doet ook wat hij beloofd. Eventjes in mijn ogen wrijven om te testen of hij echt smudge- and waterproof is... En dat is hij ook! Hoera! Deze zal ik waarschijnlijk gebruiken als ik ga sporten, om panda oogjes te voorkomen.

Over het algemeen zijn het dus best goede mascara's, en al zeker voor zo'n €1,25 per stuk. En zelfs als je er niet zo van overtuigd bent, kan je ze voor dat geld ook gewoon in je handtas laten zitten voor emergencies, zoals ik ga doen.

Hebben jullie deze mascara's ook geprobeerd? Of hebben jullie andere Essence producten waar jullie heel tevreden over zijn of helemaal niet? Laat het zeker eens weten!  

Ik heb nu ook een facebookpagina, zouden jullie die eventje willen liken?



Geen opmerkingen: